Sunday, May 13, 2012

WHY : Why I have to wear PB?


Kenapa perlu anda pakai PB?


Saya ada masalah keputihan, long girdle PB corset boleh tarik semua keputihan dan saya tak risau lagi pasal hygiene :)



Saya selalu mengalami period pain yg amat dahsyat, PB corset boleh bantu hilangkan period pain and betulkan cycle period kita



Saya dlm proses kurangkan berat badan, dgn PB corset saya boleh hilang berat tanpa senaman, pill diet atau pun pembedahan


Saya baru lepas bersalin, banyak stretchmark & saya jadi malu dgn suami :), PB paling sesuai utk wanita lepas bersalin..tak perlu susah susah pakai bengkung tradisional lagi. Mudah berpantang dgn PB!



Saya alami sakit belakang yg serius, lebih lebih lagi lepas melahirkan 3 orang anak...PB dapat pengiktirafan pakar tulang belakang antarabangsa...



Saya dalam proses mendapatkan anak, PB akan betulkan kedudukan rahim and stabilkan hormon wanita



Saya sangat prihatin dgn kanser no 1 - breast cancer...PB boleh detect breast cancer & serviks cancer



Hubungi saya utk rundingcara percuma & trial corset,
DIANA
012-202 5754

No comments:

Post a Comment