Thursday, June 14, 2012

Bonjour!!!




WHY YOU HAVE TO FOLLOW ME GOING TO LONDON & PARIS?

London & Paris is like everyone's dream place

It's FREE y'all....anyone here doesn't like FOC Trip? Just save your money for S H O P P I N G

First time the company; Hai-O sponsored 8 days trip. 4 days each country

Designer handbag is damn cheap there. It is time to get your Chanel Flap :-)
.
.
.
.

call me to get your free ticket, you might be there with your partner too....

p/s : it's not too late...start practice your french accent now :)


interested? call / sms/ email
diana | 012-202 5754 | noordiana1@gmail.com






Sunday, June 10, 2012

My All...





YOU ARE the reason why i'm venture into this business

YOU ARE the reason why i want to change my life

YOU ARE the reason i want to live

YOU ARE
.
.
.
MY ALL



love,
mama

Saturday, June 9, 2012

Papa atau Kaya???


Papa atau kaya terletak pada usaha kita sendiri. Kita sendiri membuat pilihan sama ada kita mahu hidup kaya atau papa.


Percaya tak anda kalau saya katakan semua orang kaya di dunia ini bermula dgn seribu kesusahan
Jarang ada org kaya yg lahir dari keluarga kaya, mewarisi harta jutaan ringgit. kalau ada pun spesis mereka ini tidak dapat mengekalkan kekayan yang ada...ramai yg hanya tahu berjoli katak drpd melipat gandakan jutaan ringgit tadi.


Rakyat Malaysia khususnya Melayu (mcm saya) melihat kaya dari persepsi berbeza masyarakat Cina. Orang Cina menjadikan kekayaan sebagai KPI hidup mereka. Tapi kita Melayu (again, mcm saya) menganggap kaya bukan segalanya, aku masih boleh hidup tanpa wang, money is not everything (but everything need money ?), love is everything (kalau hari hari makan maggie bagaimana rasa cinta tu ye)


Oleh itu kita tak pernah berusaha lebih...kita hanya usaha biasa-biasa aja....tidak ada yg luar biasa kita lakukan. Kebanyakan dari kita hanya mengharap wang pencen untuk hidup senang di masa tua nanti. Tapi bagaimana nasib anak cucu kita nanti? Masyarakat Cina pula berfikir sebaliknya, mereka telah menyiapkan wang ringgit, harta benda, insurans, rumah, tanah untuk anak, cucu dan mungkin sampai ke cicit....


Orang selalu berkata buat apa derma sejuta ringgit tapi tak ikhlas
derma seringgit dengan ikhlas adalah lebih baik dari sejuta ringgit yang tak ikhlas

Cuba kita fikir balik mcm mana pulak kalau kita derma sejuta ringgit dengan ikhlas??
mana lebih baik?? Sejuta ke seringgit??
confirm sejuta ringgit lagi baik kan...

Tetapi itu lah realitinya orang Melayu kita masih menidakkan konsep kekayaan itu sendiri


Fikir fikirkan lah....
dan kalau anda dah tahu jawapannya hubungilah saya 012-202 5754



love,
diana

Johor Darul Takzim


I WILL BE AT JOHOR THIS WEEKEND
(16 - 18 June 2012)

Anyone in Johor interested to meet up for business opportunity....drop me an email or call me anytime


I will bring some stock of Premium Beautiful Corset & Lactolite, you can get it at Promo Price for raya :-)

See you there....owh, not to forget London & Paris trip. This is your chance to fly with us!


interested? call/ sms/ email
diana | 012-202 5754 | noordiana1@gmail.com

Friday, June 8, 2012

Oh my Englishhhh...

Astro has come out with one tv program Oh my English yg for me sgt bagus...target audience of course utk kanak-kanak below 12 years, but as an adult i also learn from there. Everyday balik keje zara or iman akan cerita what's on tv, other than cartoon, cartoon, cartoon they love to watch Oh my English at Ceria. Oh my English -  the educational sitcom that will make you laugh and help you learn English at the same time!

You can view the character and episode listing here --> http://www.astro.com.my/ohmyenglish/




hahahaha chop...haiyahhhhh!!!!

open the fan lol


lend instead of borrow

actually i found that easiest way to learn english is dgn pergi melancong OVERSEAS ye, penang not included :) anddddd.....i offer u free ticket to LONDON & PARISSSSS.....



yes....the requirement is so simple, kalau sudi have a sip of coffee with me i can show u the wayyyyyy

interested? call/ sms/ email
diana | 012-202 5754 | noordiana1@gmail.com