Tuesday, September 25, 2012

My IKEA Moment


L.O.V.E everything about IKEA


the daim cake


meatballs yang sungguh yummy

and of course furniture yang cantik-cantik menikam qalbu ku
everytime mood nak kemas rumah & men 'deco' rumah
we must pay a visit to this place

i've been browsing through their online catalogue
and these caught my attention

for my living room, i always like combination of grey + green 


 i was thinking doing this myself #diy


and this curtain is so tempting...i like bright colours for window, but this would be my room curtain...living cannot lah nanti nampak jiran depan :)


his & hers bed...hahaha so comel, macam tak kawan ngan orang sebelah jer


guest room punya bilik


kids room...some people said rugi buat gambar cartoon/ princess sbb anak-anak cepat membesar
since i have 3 daughters nak buat bilik anak dara terus lah


play room ehem ehem berangan dulu

home playground....kecik-kecik dulu if waktu hujan selalu main macam ni

and my kitchen as well...i like concept macam ni, dining table dekat ngan cabinet


last but not least, this is for my sewing room
sew mama sew :) rindu miss singa ku
aaarrghhh biler lah nak menjahit lagi :)

afterall
there is always a room for home improvement
p/s : bonus RM6,500 is still on, maybe this is your room for improvement? call me now!

luv,
Diana


No comments:

Post a Comment