Friday, March 9, 2012

Holiday FOC???!!! Sape nak join

Semua org suka pegi holiday kan? Sape yg x suke meh bagitau saya. Nak nak lagi free of charge kan. Hari hari dok belek email from Groupon or Mydeal kot2 ada ticket murah pi Bandung or Jakarta or Phuket. Bile tiba masa Airasia or MAS buat promo saya lah yg paling suke dok depan pc, dok adjust2 date mana yg dpt free ticket. Asik asik buzzzz.....buzzzz....manjang x dapat, nan hadooooo....

Being org biase biase mcm saya nih, nak pegi holiday oversea setahun sekali adalah amat jarang belaku. Ada lah sekali pergi Singapore (sbb dekat ngan kg kat Johor) and sekali pi Bandung dgn my university fren. But dgn budget yg ciput, semua nak kena budget elok2 supaya biler balik Malaysia  (wahhhh mcm jauh sgt ) kita takyah puasa eveyday :)

Insya Allah bulan June nnt saya akan melancong ke GUANGZHOU uollsss....mmg la negara asian jer. tapi.....5 star tau...maknanya semua nye 5 star.....ok maknanye seba serbi pun 5 star drpd flight, hotel, mkn minum, shopping pun 5 star....mcm datok' datin uolllsss. cer layan gambar pulak...



pastuh ddk hotel confirm lah cun melecun kan pasal 5 star...ho ho ho i loikeeee....


Pastuh activity semua company dah arrange kan, semua nye berciri2 5 star lah

Guangzhou opera house

Pearl River cruise ...wah byk nye lampu

ha acara shopping mesti ada punye

trade center terbesar di dunia


best tak? teruja tak? haaaaa...bab duit nak shopping pun pakai duit bonus company bagi....macam macam ada kat Guangzhou nih...

So, sesape yg nak join saya pergi Guangzhou bulan June nnt...join saya in this biz...dapat duit & dapat FREE travel!!!!!

Call/ sms
Diana @ 012 202 5754




No comments:

Post a Comment