Tuesday, June 5, 2012

Monday, June 4, 2012

Mudah berpantang dgn PB


Weeee.....takder lagi masalah nak lilit2 bengkung masa pantang, no hassle, result oriented! Majalah Pa&Ma menyarankan ibu berpantang menngunakan bengkung (waist nipper) Premium Beautiful!!!!

Sesuai untuk ibu bersalin normal atau pembedahan kerana ia banyak membantu proses pembentukan semula bentuk badan anda bagi tujuan pelangsingan

MUDAH! CEPAT! KESAN YG PANTAS!!!!

interested? call/ sms/ pm/ email
DIANA | 012-202 5754 | noordiana1@gmail.com

Sunday, June 3, 2012

Green Leaders Group Diamond Seminar 2012


The seminar was held on 27 may 2012 and attended by 100++ participant from our group

GREEN LEADERS GROUP

seminar dibuat di Sunway Hotel & Spa Resort, boleh nampak sunway lagoon from seminar room

i'm so honoured sbb dpt pergi this seminar, sbb semua yg hadir kali ni adalah "diamonds", semuanya adalah pemimpin dlm group masing2...weeeee its was a good chance for me utk serap segala ilmu yg pemimpin beri

on that day, 3 speakers was there of course our Leaders Hanis Haizi, Salha Zain and my beloved Maisarah Ibrahim :) topic yg disediakan sgt bagus utk bantu pemimpin lahirkan lebih banyak diamonds dlm group, nak jaga & kuatkan kumpulan, time management etc etc









 there is a lot of opportunities to dream big in this biz, lets have a cup of coffee...i'll show u the right way

interested? call/ sms/ email
diana | 012-202 5754 | noordiana1@gmail.com



Saturday, June 2, 2012

Kenapa & Mengapa?

KENAPA & MENGAPA????? soalan nih selalu berlegar2 dlm kotak fikiran kita bile kita nak ambik satu2 langkah baru...new challenge in our life. Ramai yg tanya pasal biz Premium Beautiful yg i and our group buat nih...tapi masing2 takut nak ambil langkah pertama to get out from their comfort zone. lets see apakah soalan-soalan cepumas yg selalu ditanya :


modal besar, saya tak ada duit

sebab itulah kena buat biz, if not sampai bila2 pun kita tak akan ada duit extra....takut nak buat loan sbb tak nak ada commitment dgn bank, kalau kita tak buat loan utk biz maybe masa emergency utk anak sakit, nak pegi holiday, nak raya, kereta rosak etc etc. kena berkorban sekarang kalau tak pengorbanan kita in future lagi besar. lagipun biz ni modal hanya SEKALI SEUMUR HIDUP, tak payah nak rolling modal lagi compare kalau kita bukak kedai dobi ke, spa, restaurant yg mana kita kena spent utk byr gaji pekerja, sewa kedai, utilities etc etc. biz premium beautiful ni cuma dlm internet, di mana kaki melangkah kita akan bawak biz kita 24 hours bukak kedai :) sbb tu lah i'm venture into this biz, senang nak dpt income besar...yup! money is not everything, but everything need money

i'm so busy, takde masa nak buat part time biz

yup! biz ni memang sgt sesuai utk orang yg bz macam saya, keje 8.30am to 7pm...ya that's me kadang2 drag sampai kol 8/9pm....tapi hebatnya biz ni kita cuma buat 2 hours daily...so byk ke masa spent for biz??? siapa yg tak ada 2 jam sehari angkat tangan sekarang??? hehehe sbb apa saya kata 2 jam sbb kita buat totally thru fb and blog...so drpd dok klik2 fb tak dpt apa2 baik kita buat biz kan...and for a long term mmg kita aim dpt spent masa byk for family kan? so dgn biz nih memang saya aim utk dapat buat full time and manage my own time, tak perlu ikut office hour lagi so that i can spent more time with family


i tak ada kawan, and i tak pandai bercakap
ya that is soooo me...memang dulu most of us yg buat biz nih tak pandai bercakap and tak ada kawan, kadang2 tuh jiran sebelah pun tak ingat nama setakat hi hi bye bye jer. yg kita perlu sekarang ialam move out from out comfort zone and bertekad utk ubah hidup kita drpd biasa2 ke luar biasa....this biz is about TEAMWORK. I have go thru this phase and until now our leader akan sama-sama bantu kita utk buat sampai berjaya...and alhamdulillah the result is awesome...i really love this biz


interested? call/ sms/ email
diana | 012-202 5754 | noordiana1@gmail.com

Friday, June 1, 2012

1 Malaysia



Orang Melayu kata "engkau buatlah dulu....."

Orang India kata "ayo yo,boleh dapat berapa banyak duit ni...........?"

Orang Cina kata "takpe, wa buat dulu......"

Yang mana satu pilihan anda? kenapa nak jadi orang biasa kalau kita ada pilihan utk jadi luar biasa...kita kena keluar daripada kepompong selamat kita dah lihat dunia luar dari aspek yg berbeza...paling penting kena ada azam dan semangat, positif dalam setiap perkara, jangan mengaku kalah...semua terletak dalam minda kita

selagi peluang masih ada di depan mata, rebut peluang yang ada

renung renungkan.... :)




love,
diana